Benvinguts al blog!

Espero poder compartir amb vosaltres enllaços, vídeos, i tots aquells recursos interessants que convidin a la reflexió i ens ajudin a fer un dia a dia més enriquidor amb els nostres alumnes!
Desitjo que us sigui de gran utilitat!

11 de setembre del 2019

Un raconet d'idees is back!

Hola! 
Com esteu? Com heu passat l'estiu? Segur que molt bé! 

Feia molt de temps que no escrivia en aquest bloc. Volia dir-vos que després d'uns anys ensenyant a Primària... torno a Infantil! També seguiré ensenyant English de P-3 fins a P-5, així que la meva idea és també fer alguna publicació a l'altre bloc http://recursosmaestrosingles.blogspot.com.es/

Estic molt il·lusionada perquè m'han donat el meu curs preferit d'infantil: P-5. Així que intentaré anar publicant algun article amb alguns recursos, idees, activitats... que trobi interessants.

En aquest article m'agradaria compartir amb vosaltres fotografies d'alguns raconets de la classe. La meva idea és que alguns d'aquest racons es converteixin en espais d'investigació i de manipulació de materials que siguin d'interès dels infants. 

Quins raconets heu construït a la vostra classe? 

Bé, doncs espero que us agradi i també desitjo que tingueu un molt bon inici de curs!!

Petonets!






2 comentaris:

  1. Hola Fany!!!
    Benvinguda de nou.
    Se t'ha trobat a faltar.

    Quins cartells tan xulos. Ens els podràs compartir? Quan tingui una estona publicaré els racons i cartells d'aquest any.

    Un petonet,
    Txell (la maleta del precinema)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Txell! Qué bé veure't per aquí! Aniré fent més entrades i si voleu q siguin per compartir materials ho faré. Molts petonets!! I qué tinguis molt bon inici!

      Elimina