Benvinguts al blog!

Espero poder compartir amb vosaltres enllaços, vídeos, i tots aquells recursos interessants que convidin a la reflexió i ens ajudin a fer un dia a dia més enriquidor amb els nostres alumnes!
Desitjo que us sigui de gran utilitat!

27 de desembre del 2016

Nou bloc!!

Avui us vull parlar d'un nou bloc que he començat sobre recursos per a mestres d'anglès. Aquest és el meu segon any ensenyant anglès als més petits i estic gaudint molt, tant, que m'agradaria compartir amb tots i totes tot allò que vaig descobrint i posant en pràctica: recursos, materials, estratègies...
Us deixo el nou enllaç per si li voleu donar una ullada.
No vull tancar aquest bloc, perquè de tant en tant aniré escrivint alguna entrada i, realment, tampoc sé si el curs vinent seguiré amb l'anglès o em tocarà de nou treballar a Infantil! Sigui com sigui, m'agradarà compartir amb vosaltres tant un com l'altre.
Aquí està l'enllaç: http://recursosmaestrosingles.blogspot.com.es/

2 comentaris:

  1. Hola Fany!!!
    Ostres, me n'alegro que gaudeixis de l'anglès. És una llengua que em costa moltíssim. He descobert l'italià i m'agrada molt més -suposo- per la semblança.

    Eiii, no deixis de publicar cosetes per a infantil, eh?

    Una forta abraçada,
    Txell

    ResponElimina
  2. Hola Txell! Gràcies per fer-li un ullada i no et preocupis que aniré publicant, a veure si tinc una mica més de temps. Ara estic molt liada fent cursos. Un petó molt fort i gràcies pel teu comentari ;)

    ResponElimina