Benvinguts al blog!

Espero poder compartir amb vosaltres enllaços, vídeos, i tots aquells recursos interessants que convidin a la reflexió i ens ajudin a fer un dia a dia més enriquidor amb els nostres alumnes!
Desitjo que us sigui de gran utilitat!

21 d’abril del 2014

Fotocopiem les nostres mans!!

Com a part del treball del propi cos, us deixo un treball que van fer els nens i nenes de P4. Van fotocopiar les seves mans!! A part de passar-ho en gran, van poder observar amb detall com són les mans, la pell, els dits...

Aquí us deixo alguns resultats:








21 comentaris:

  1. Quina bona idea Fany! La decoració amb gomets hi dóna un toc molt divertit. M'apunto aquesta activitat! Bon inici del tercer trimestre!

    ResponElimina
  2. Gràcies, Lluna! Bon inici de trimestre per a tu tb! Un petó!

    ResponElimina
  3. ¡Qué idea más divertida, Fany! Como estamos con el cuerpo humano la probaré con los míos. un beso.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Ana! La vi hace tiempo en algún lugar y la quería hacer desde entonces. Un beso!

      Elimina
  4. Molt xula i original!!! ;)

    ResponElimina
  5. M'encanta el resultat d'aquest treball! Fa temps que em vaig passar una bona estona jugant amb un escànner i tinc pensat fer alguna cosa similar amb els nens. Acompanyar-ho de gomets a tot color em sembla una idea fascinant i plena de contrastos. Queda apuntat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! Queda un contrast molt viu. Ja ens explicaràs les teves experiències!

      Elimina
  6. Hola! i com ho vas fer per fotocopiar-les? jo ho vaig provar un dia i em sortia la còpia molt fosca!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! Pots modificar-ho a la mateixa fotocopiadora, ja sigui per posar-ho més fosc o menys. Un petonet!

      Elimina
    2. Per cert! Acabo d'entrar al teu blog i he conegut als teus petits. M'he fet seguidora i t'he intentat deixar algun missatge però no he pogut.. Et felicito per la teva feina. M'ha agradat molt!

      Elimina
  7. M'encanta! És una idea preciosa... El contrast entre les imatges en blanc i negre i els gomets de colors és genial! Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els va encantar decorar els seus treballs! Una abraçada!

      Elimina
  8. Hola Fany!
    Passa pel meu blog http://eideducacioinfantil.blogspot.com.es/
    tens un regalet.
    Una abraçada!!
    M.Àngels.

    ResponElimina
  9. Hola de nou Fany! Et pases a recollir un premi pel meu blog? ;9http://degrapespasapaseneducacio.blogspot.com.es/2014/07/the-versatile-blogger-award-per-de.html

    Una besada!

    ResponElimina
  10. Hola Fany!!! Què tal??? De tant en tant vinc per aquí..jeje. Molt bonica l'activitat, el proper curs tindré p4, segur que l'aprofito! Un petonàs!

    ResponElimina
  11. Hola Jessica!!! Què bé saber de tu!!! Un petonàs!! A veure si ens veiem aviat!

    ResponElimina